2008-04-06













Lova att du kommer tillbaka, tillbaka så som du är nu
Låt inte alla förstöra hur de än river låt dem inte förstöra, dig
Vandra vidare gå din väg se inte tillbaka på mig, jag vill inte att du ser.
Jag vill att du försvinner jag vet att du måste men jag vill ha dig tillbaka.
Kom tillbaka till mig, kom och var som du alltid varit ändra dig aldrig.

Din resa kommer gå långt bort, från mig från oss.
Kommer du sakna dig och mig? Din rygg gör ett avtryck i min själ på min iris du kommer vandra iväg. Jag vill skrika ut att du ska vända dig om men du går och din rygg så välbekant och stor försvinner den bort från mig.
Kom tillbaka så som du är ändra dig inte.
Du gick och alla var som vanligt, posten kom maten gick ner och vinet snurrade fortfarande i huvudet. Du är för stor för mig.

Jag blir yr av din frånvaro yr av min längtan efter dig.
Tiden gick och du var borta alla hittar vi olika sätt och mitt liv fortsatte.
Jag fyllde det med rödvin och andra, längtan fanns men den bultade inte, den dånade inte i mitt huvud den väckte mig inte om nätterna.
Vågor av hat av känslor av orenhet sköljs dagligen över mig
Jag väntar inte längre jag hoppas och fasar för dig, du är för stor för mig.

Jag kan inte hantera dig du är alldeles för bullrig för mycket av allt!
Vinet snurrar i huvudet paniken dunkar i mina ådror men du är inte här.
Livet fanns, jag fanns utan dig. Du fanns någon stans utan mig.
Saknar du mig, tänker du på mig, vet du om mig, längtar du efter mig.
Dunkar jag i din kropp, finns jag i ditt kött, är du matt av saknad.

Så kom du tillbaka och allting har ändrat sig, du är inte du, jag är inte jag, vi är inte oss.
Mitt inre börjar bulta efter dig jag river och sliter för att få bort de otäcka hud lager du har skaffat.
Du säger att du är du, jag ser att det inte är du eller är det du nu?
Kom tillbaka till mig så som var kom tillbaka till mig jag saknar dig!
Du lovade att komma tillbaka, tillbaka så som du är.
Du svarar leende att du är du, höjer på ögonbrynen; men vem är du?

Skrivet av: Citrikka

Inga kommentarer: